خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبرداد:

ورود سامانه بارشی به قزوین/ کاهش 10 درجه ای دمای هوا

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۱۸۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز سامانه جدید بارشی وارد استان قزوین می شود و دمای هوای استان ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، از بعدازظهر امروز سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا بعداظهر فردا نیز در سطح منطقه به فعالیت می‌پردازد.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه بارش‌ها امروز به صورت باران و در مناطق کوهستانی با برف همراه خواهد بود، افزود: با توجه به برودت دمای هوا، فردا بارش در مناطق مختلف استان به صورت برف خواهد بود و دمای روزانه استان نیز تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

آخوندی اضافه کرد: روز دوشنبه به خاطر بارش برف و وزش باد، احتمال پدیده مه و کولاک در برخی مناطق استان قزوین و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، از روز سه‌شنبه وضعیت جوی استان قزوین پایدار و روند افزایش دما را در سطح منطقه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با ۲ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دما شهر قزوین نیز طی این مدت ۶ تا ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز