خبرگزاری کار ایران

شهردار گناباد خبر داد:

ضد عفونی کردن تمامی بوستان های شهرستان گناباد/ سلامت اجتماعی اولویت مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۹۸

شهردار گناباد از ضدعفونی کردن تمامی بوستان های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد ، مهران حسین زاده در خصوص اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران برای این موضوع در شهرداری گناباد تشکیل و به صورت مرتب جلسات برگزار و موارد مورد نیاز رصد می شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های واصله از وزارت کشور نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی بر اساس امکانات موجود شهرداری اقدام گردید و این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار گناباد تصریح کرد: اقلام مورد نیاز از قبیل موتور سمپاش و سمپاش دستی، لباس ها و تجهیزات مخصوص، مواد ضدعفونی جهت مقابله با گسترش کرونا ویروس تهیه شده و پس از تجهیز اکیپ های ضدعفونی تمامی بوستان ها شامل وسایل بازی و نیمکت ها و سرویس های بهداشتی ،پایانه مسافربری و ساختمان شهرداری گناباد ضد عفونی شده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در روزهای گذشته آغاز شده اقدامات تکمیلی با استفاده از تجهیزات جدید، روش های اصولی و با افزایش تعداد اکیپ ها موارد اصولی بهداشتی انجام می شود و سلامت شهروندان از اولویت های ما می باشد.

وی تاکید کرد:سلامت آحاد مردم عزیز و ارتقا شاخص های بهداشتی از طریق پیشگیری و با استفاده از راه کارهای چون ضدعفونی کردن اماکن عمومی  یک موضوع بسیار مهم بشمار می رود که در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار گناباد اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه بنرهایی در سطح شهر نصب و آموزش های لازم به شهروندان داده شده و با نصب برچسب هایی در محلی که امکان وجود یا گسترش ویروس وجود داشته هشدار های لازم را داده ایم.

حسین زاده با اعلام آمادگی شهرداری گناباد جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خصوص مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: نباید زحمات پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و شبانه روزی به بیماران ارائه خدمت می کنند نادیده گرفته شود و بنده به نوبه خودم و به نمایندگی از مجموعه شهرداری گناباد قدر دادن زحمات این عزیزان هستیم.

وی در خصوص جایگاه های cng نیز که محل تردد خیلی از مسافران و مردم نیز می باشد بیان کرد: حسب آخرین مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرداری گناباد دست زدن به نازل ها در جایگاه های CNG شهرداری گناباد را ممنوع کرده ایم.

شهردار گناباد عنوان کرد: در راستای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه های CNG توسط اپراتور انجام می شود و شهروندان محترم از دست زدن به نازل باید خودداری کنند.

حسین زاده تاکید کرد: ضمنا برابر ضوابط بهداشتی ضد عفونی نمودی جایگاه ها روزانه در چند نوبت انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز