خبرگزاری کار ایران

سامانه اینترنتی توزیع بسته‌های مواد بهداشتی در رشت شروع به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۶۲

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان گفت: سامانه اینترنتی توزیع بسته‌های مواد بهداشتی به نشانی www.bsj-gilan.com راه‌اندازی شده و مردم شهر رشت می‌توانند جهت دریافت این بسته‌ها به این سامانه مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مجید دوهندو با اشاره به استقلال گسترده مردم شهر رشت از طرح توزیع ملزومات بهداشتی توسط سپاه قدس گیلان اظهار داشت: به جهت خدمت‌رسانی بیشتر و کافی نبودن دو خط تلفن، سامانه ثبت نام اینترنتی این طرح از فردا شروع به کار می‌کند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه طرح تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی فعلا فقط در شهر رشت انجام می‌شود، گفت: مردم عزیز شهر رشت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.bsj-gilan.com با درج مشخصات و آدرس محل سکونت خود به سادگی برای دریافت این بسته های بهداشتی ثبت نام نمایند و همچنین در پایان مراحل ثبت مشخصات، زمان تحویل بسته بهداشتی توسط سامانه به اطلاع مردم عزیز رسانده می‌شود.
 
دوهندو با اعلام اینکه روزانه ۳۰۰ بسته لوازم بهداشتی توسط گردان موتوری یگان امنیتی امام علی(ع) در سطح شهر رشت توزیع می‌شود، ابراز داشت: ارزش هر کدام از این بسته های بهداشتی حدود 80 هزار تومان بوده و درخواست کنندگان فقط 50هزار تومان از این مبلغ را پرداخت می نمایند و سپاه علاوه بر ارسال رایگان، مابقی این هزینه را نیز می پردازد .

وی ضمن تشریح اهداف این طرح تصریح کرد: در چند روز گذشته که میزان شیوع ویروس کرونا در استان بالا رفته، مردم با کمبود محصلات بهداشتی و خصوصاً ضدعفونی کننده‌ها مواجه شدند و متاسفانه در این میان شاهد بودیم که عده ای سودجو این محصولات را احتکار کرده و به چندبرابر قیمت می فروختند. از این رو سپاه که همواره در تمامی مسائل و مشکلات و سختی ها در کنار مردم است و به حفظ امنیت و سلامت مردم می اندیشد، در این مسئله نیز با هماهنگی با مجموعه های ذی‌ربط وارد عمل شده و به منظور دسترسی آسان تر مردم به این محصولات و جلوگیری از بازار سیاه و احتکار این طرح را اجرا می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز