خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

تعدد جلسات در ادارات استان نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۴۵

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هفته سختی در پیش داریم که با ماندن در منزل و مراقبت های شدید بهداشتی قادریم به سلامت از این وضعیت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد کرونا در استان قزوین ظهر شنبه در استانداری تشکیل جلسه داد.

محمد حسن ارداقیان در این جلسه گفت: تعدد جلسات حضوری در ادارات نگران کننده است و نشست‌ها موجب تهدید و سخت شدن کارها می‌شود که باید آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: با طراحی برنامه‌های مختلف در دانشگاه و توزیع ۷ هزار پوستر آموزشی از همراهی صدا و سیما بخوبی استفاده کرده ایم و کلیپ‌های آموزشی برای اطلاع رسانی تهیه شده است.

ارداقیان گفت: ممنوعیت پیام رسان ها مانند تلگرام ایراد دارد چون بیشتر شایعات در پیام رسان خارجی است و شایعه در تلگرام را باید همانجا جواب دهیم تا حاشیه امن داشته باشیم.

وی بیان کرد: تصاویری از بیمارستان بوعلی پخش کردیم که شهروندان وقتی از تلاش پرستاران مطلع شدند از این ایثارگری تشکر کرده اند که نشان می‌دهد مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: با تعطیل شدن گروه‌های نمایشی می‌توانیم از این ظرفیت هنری برای ساخت پیام‌های آموزشی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: حضور مردم در مراکز شلوغ و بازارهای همچنان نگران کننده است و با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی باید شعار «در خانه بمانید» را ترویج کنیم تا ویروس کرونا را شکست دهیم.

ارداقیان تصریح کرد: از امروز با پیک شدید کرونا در کشور مواجه هستیم و برای قطع زنجیره انتقال باید از میزان تردد کم کنیم تا در امان بمانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز