خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 99 در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۳۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۹ تا پانزدهم فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ایام نوروز با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهاب و پیشگیری از تخلفات حوزه کسب و کاراز امروز آغاز شد.

محمدی افزود: مرحله نخست این طرح تا ۲۹ اسفندماه ادامه دارد و مرحله دوم آن هم از یکم تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات را از طریق سامانه یا تارنمای www.135.ir ، تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در اجرای این طرح کارکنان کشیک در ایام غیر تعطیل علاوه بر ساعت کار اداری، در ساعات بعد از ظهر و در ایام تعطیل نیز علاوه بر حضوردر اداره کل و نظارت در سطح بازار آماده دریافت و پیگیری گزارشات شهروندان هستند.

محمدی گفت: در این طرح گشت‌های سیار بازرسی در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی با تشکیل پرونده برای صدور حکم در اسرع وقت و خارج از نوبت در همان محل اقدام می‌کنند.

وی یاد آور شد: رسیدگی بدون تشریفات کم هزینه بودن و مدت کم زمان رسیدگی به تخلف‌ها از جمله اهداف اصلی تعزیرات حکومتی در جهت بازدارنده بودن جرایم تخلفاتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، عمده مراکز مورد هدف در اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز را شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط اعم از هوایی، زمینی و حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، هتل ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده ای، اغذیه‌فروشی‌ها، قنادی ها، مراکز توزیعی، مراکز خدماتی، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نمایشگاه‌های بهاره، میدان‌های میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه ها، آمبولانس‌های خصوصی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه اعلام کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی شاهد برخی بداخلاقی‌ها در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم هستیم که به جدیت با متخلفان برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز