خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر یزد به ایلنا خبر داد:

تیم های هلال احمر مشغول تب‌سنجی در مبادی ورودی یزد هستند/ شکست کرونا نیاز به عزم همگانی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۹۴۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: ده‌ها تیم از نجاتگران هلال احمر در مبادی استان به ویژه ترمینال و راه آهن یزد مشغول اجرای طرح تب سنجی هستند.

محسن حرازی زاده یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از تمهیدات گسترده این جمعیت برای مقابله با آثار احتمالی گسترش ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: به موجب مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، همه دستگاه‌های اجرایی موظف به مشارکت مؤثر در فرآیند کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

وی با اشاره به هشدار وزارت بهداشت برای هفته جاری ادامه داد: تمهیدات لازم از سوی جمعیت هلال احمر استان اندیشیده شده و در آماده باش کامل هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد اضافه کرد: بر همین اساس و در راستای تصمیمات ستاد استانی مقابله به ویروس کرونا، تیم‌های تست تب این جمعیت از روز گذشته در ترمینال و راه آهن یزد مستقر شدند تا با تب سنجی و غربالگری آموزش‌های لازم را نیز به مسافران ارائه دهند.

وی افزود: با اجرای این طرح کسانی که تب بالا داشتند و مشکوک به بیماری کرونا هستند نیز شناسایی و برای انجام آزمایشات لازم به مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان امدادی و با توجه به رسالت انسانی و اخلاقی آماده خدمت رسانی است عنوان کرد: امدادگران این جمعیت در این شرایط نیز از ارائه هرگونه کمک و خدمت به همنوعان نیازمند دریغ نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اهتمام جدی شهروندان بر رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی اظهار داشت: شکست ویروس کرونا، نیازمند عزم همگانی و مشارکت متعهدانه همه افراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز