خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف هزار و ۹۷۲ بطری الکل و دستکش احتکار شده در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۹۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده احتکاری را یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال برآورد کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان گفت: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن پس از دریافت گزارشی در این خصوص، در بازرسی از انبار مورد نظر که نمایندگان دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند، ۹۷۲ بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش یکبار مصرف احتکار شده کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه، افزود: صاحب انبار برای جلوگیری از بازرسی ماموران پلیس، به آن‌ها پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی را مطرح کرد، اما نیرو‌های پاکدست انتظامی با رد این پیشنهاد به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

سردار جاویدان در ادامه از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که به استان کرمانشاه نیز رسیده است، گفت: پلیس با افراد محتکر و یا آن‌هایی که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تقلبی می‌زنند قاطعانه برخورد می‌کند.

سردار جاویدان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از احتکار یا توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده‌های تقلبی موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز