خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین مطرح کرد:

التماس می‌کنیم مردم این هفته از خانه خارج نشوند/ وقت برای خرید عید وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۸۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: از مردم قزوین می‌خواهیم این هفته را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خود در خانه بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: از مردم التماس می‌کنیم این هفته در خانه بمانید و برای خرید عید فرصت وجود دارد عجله نکنید.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: خرید و نیاز روزمره و خوراکی خود را بیشتر به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهید.

حبیبی تصریح کرد: هر چه مسئولان و دست اندرکاران بهداشتی تلاش کنند، اما مردم همکاری و رعایت نکنند باز دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: امکانات بسیار محدود است گستردگی و فراگیری این ویروس زیاد است و موقعیت قرارگیری استان به شکلی است که محل تلاقی ترددهای متعدد واقع شده است.

این مسئول گفت: موارد مشکوک در استان، به علت بی توجهی از هفته گذشته تا به امروز بیشتر شده است،

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: خدا را شاکریم که تعداد زیادی از این افراد بهبودی یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

حبیبی از مردم عزیز عاجزانه خواست کمتر در معابر عمومی و خیابان‌ها حضور پیدا کنند و در خانه بمانند.

وی بیان کرد: به ادارات استان تاکید شده است خدمات را به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

این مسئول در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان افزود: هیچگونه سخت گیری در خصوص صدور مرخصی برای کارکنان انجام نشود و در این راستا مادران و بانوان کارمند با هماهنگی مدیران، می‌توانند به صورت دورکاری، وظایف خود را دنبال کنند.

حبیبی در پایان یادآور شد: با همراهی مردم این هفته به صورت ویژه مسائل بهداشتی رعایت شود تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز