خبرگزاری کار ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:

صدور مجوز تولیدی برای بیش از ۲۰ واحد تولیدی محصولات ضد عفونی کننده

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۱۶

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برای ۲۳ واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی مجوز تولید انواع محصولات ضد عفونی کننده صادر شده است.

محبوب نعمتی درباره تولید محصولات ضد عفونی کننده به ایلنا گفت: طی دو روز گذشته با همکاری واحدهای آرایشی و بهداشتی استان و نظارت و پیگیری های کارشناسان این معاونت محلول‌های ضد عفونی کننده در حجم های ۴، ۱۰ و ۲۰ لیتری با هماهنگی و کنترل روانه بازار شدند. 

وی افزود: در مرحله اول تولید این محصولات با صدور حواله‌های الکل برای تولید کنندگان با اولویت مراکز درمانی و بیمارستانی بود که طی دو روز گذشته و تقسیم بندی مناسب محصولات موجود در حد قابل قبولی تامین شد. در گام بعدی نیز با کمک همه ظرفیت های تولیدی به تمام داروخانه های استان در اسرع وقت عرضه خواهد شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با ظرفیت تولیدی استان در چند روز آینده کمبودی از نظر محلول‌های ضد عفونی کننده دست و پوست و همچنین گند زدای محیط نخواهیم داشت و مردم از این لحاظ هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در جایی که امکانات شست و شو با مواد شوینده وجود دارد نیازی به استفاده از محصولات ضد عفونی کننده نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز