خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی کرمان خبرداد:

جمع آوری کودکان کار برای پیشگیری از کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۱۱

معاون بهزیستی کرمان با تشریح وضعیت کودکان کار در پی اپیدمی کرونا گفت: این کودکان برای پذیرش در مراکز شبانه روزی قرنطینه می‌شوند و مورد حمایت لازم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، علیرضا وحیدزاده درباره کودکان کار گفت: با توجه به مطرح شدن مسئله کرونا ویروس در جامعه و آسیب پذیرتر شدن کودکان کار، یک تیم متشکل از نمایندگان شهرداری، بهزیستی، اتباع و نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری کودکان کار می‌کنند.

وی افزود: این کودکان پس از جمع‌آوری، به اردوگاه غربالگری منتقل می‌شوند و در ادامه با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان بیان داشت: پس از غربالگری کودکان کار خیابانی، چنانچه علائم خاصی از کرونا ویروس نداشته باشند، در صورت دارا بودن شرایط لازم به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شوند و در ادامه از آموزش‌ها و خدمات مراکز روزانه ما استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده کودکان کار در صورت تشخیص مددکار اجتماعی، مورد حمایت مالی نیز قرار می‌گیرند، گفت: سایر کودکان چنانچه مشکل خاصی نداشته باشند برای پذیرش در مراکز شبانه روزی قرنطینه می‌شوند و مورد حمایت لازم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز