خبرگزاری کار ایران

دادستانی خلخال هشدار داد:

ممنوعیت واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مسافران و گردشگران

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۵۶

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش ایلنا، علی نباتی در این باره اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان خلخال، با تصمیم مدیریت بحران شهرستان واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با متخلفان و سودجویان برخورد می کند.

وی گفت: با توجه به حضور مسافران از استان گیلان و تهران و حتی قم در شهرستان خلخال و آلودگی بیش از حد استان گیلان علاوه بر قرنطیه جاده‌ای، شهروندان خلخالی از سفر به استان گیلان و استان های همجوار پرهیز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: به خاطر حفظ جان مردم و مقابله با سرایت بیش از حد این آلودگی نیاز است تمامی معابر سطح شهر خلخال و مراکز عمومی گندزایی و ضد عفونی شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال هم از گندزدایی و ضدعفونی بیش از صدها دستگاه ATM، بیش از هزار باکس زباله محلات و خیابان های اصلی و معابر عمومی با هدف جلوگیری و مقابله با سرایت کرونا ویروس خبر داد.

اعتبار گفت: مردم برای انجام امور بانکی از شبکه های گسترده و ایمن بانک های عامل استفاده کنند و در بانک‌ها تجمع نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز