خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه استان خبر داد:

برخی آرایشگاه های زنانه قزوین به خاطر ویروس کرونا تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۹۴

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی از آرایشگاه‌ها به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس سالن‌های آرایشی را تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم مرادیان‌ها روز دوشنبه با بیان اینکه دستوری مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌ها زنانه هنوز از سوی اتحادیه اصناف صادر نشده است، افزود: آرایشگران با توجه به اینکه ارتباط بیشتری با افراد مختلف و سالن‌های آنها محل تجمع  افراد متعددی است که آگاهی لازم از سلامت آنها ندارند، باید بیشتر از سایرین نکات بهداشتی را رعایت کند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ آرایشگاه زنانه در قزوین اظهار داشت: آرایشگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات و وسایل برای جلوگیری از آلوده شدن محیط و در پی آن افراد، می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

مرادیان‌ها تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی الزامی است و باید دقت بیشتری شود و صاحبان این مراکز از مراجعه‌کنندگان خود بخواهند لوازم شخصی به همراه خود بیاورند.

وی اضافه کرد: استفاده از تجهیزات آرایشگاهی یکبار مصرف از جمله مواردی است که باید رعایت شود و به تمام آرایشگاه های دارای مجوز دستور داده شده تا ماسک و دستکش یکبار مصرف در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

این مسئول یاد آور شد: مشتریان باید از ضدعفونی کردن محیط ، صندلی و تجهیزات سالن اطمینان کامل داشته باشند و از آرایشگران خود بخواهید قبل از شروع کار، دست‌های خود را کاملا شسته و ضدعفونی کند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز