خبرگزاری کار ایران

از سوی ستاد مدیریت بحران استان اعلام کرد؛

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در کردستان

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۴۵

ستاد مدیریت بحران کردستان در اطلاعیه ای جزئیات تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد مدیریت بحران استان کردستان در اطلاعیه ای جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان طی هفته‌ آینده را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است بنابر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تصویب ستاد مدیریت بحران استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از روز شنبه مورخه 10/ 12 /98  لغایت پنجشنبه 15 /12/ 98 تعطیل اعلام می‌ شود، اما ضرورت دارد اساتید طی مدت مذکور به شیوه مجازی آموزش دانشجویان را پیگیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه در ارتباط با تعطیلی مدارس استان در مقاطع تحصیلی مختلف آمده است: تمامی مدارس سطح استان در همه مقاطع تحصیلی از شنبه مورخه 10 /12 /98 لغایت روز دوشنبه12 /12 /98 تعطیل است.

ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان در این اطلاعیه یادآور شده است این تصمیمات صرفآ در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانشجویان و خانوده های گرامی آنان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده  و خوشبختانه با تدابیر لازم به مردم اطمینان خاطر داده می شود که دانشکاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و کادر خدوم بهداشتی درمانی استان در آمادگی کامل برای مقابله با این ویروس به سر می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز