خبرگزاری کار ایران

فخار سلیمانی خبر داد:

یک آقا و یک خانم در بیمارستان بوعلی قزوین تحت مراقبت هستند/ قزوینی ها از سفرهای برون شهری خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۱۰

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین از شهروندان این استان خواست تا از هرگونه سفر برون شهری غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فخار سلیمانی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه ۲ مورد مبتلا به ویروس کرونا که متعلق به یک آقا و خانم ۳۵ و ۴۰ ساله قزوینی بود مثبت اعلام شده که هر دو بیمار در بخش ایزوله بیمارستان بوعلی قزوین تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش‌های رسیده متأسفانه در برخی از شهرهای کوچک استان طی سه روز گذشته کاروان‌های زیارتی به برخی از استان‌های همجوار اعزام شده‌اند که به همین منظور بلافاصله با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی تیم‌های مراقبتی در مناطق آراسنج و عوارضی رشت مستقر شدند.

به گفته وی، هر مسافری که کوچکترین علائم ابتلا به این ویروس را داشته باشد از ورود آن به استان جلوگیری خواهد شد.

فخارسلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا قابل پیشگیری بوده به همین علت درخواست داریم تا شهروندان قزوینی ضمن رعایت مراقبت‌های لازم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک آن را به اورژانس و یا دانشگاه علوم پزشکی قزوین اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز