خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

خدمت‌رسانی ۴ بیمارستان قم به صورت تمام ظرفیت به بیماران کرونایی/ آماده باش به ارتش و سپاه برای احداث بیمارستان صحرایی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۱۴

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، از خدمت رسانی ۴ بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) قم برای بحث بیماران کرونایی خبر داد و گفت: صحبت هایی با ارتش و سپاه صورت گرفته تا در صورت نیاز بیمارستان‌های صحرایی احداث شود.

سیدهاشم صدر سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین وضعیت بیمارستان های قم و پذیرش بیماران کرونایی، اظهار داشت: تا کنون بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، تأمین اجتماعی امام رضا(ع) و بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) سپاه در شهر قم به صورت تمام ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفتند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در خصوص آخرین وضعیت سایر بیمارستان ها از جمله بیمارستان شهید بهشتی قم هم گفت: بیمارستان شهید بهشتی بیمارستان ژنرال شهر قم است که این بیمارستان در کنار بیمارستان آیت الله گلپایگانی، زایشگاه ایزدی و ... در خدمت بیماران غیر کرونایی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث ایجاد بیمارستان صحرایی در قم هم شده است؟ گفت: بله. صحبت هایی با ارتش و سپاه صورت گرفته تا در صورت نیاز این مکان ها احداث شود.

صدر در ادامه سخنانش از درمان سرپایی بیماران در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت قم خبر داد و گفت: در پی بروز وشیوع بیماریهای حاد تنفسی و کروناویروس در شهر مقدس قم، کلیه مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ پذیرای بیماران سرپایی خواهند بود و بنابراین همشهریان گرامی می توانند جهت دریافت خدمات درمان سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند و پزشکان مراکز طبق دستورالعمل ابلاغی در صورت نیاز، موارد بیماری‌های حاد تنفسی را به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ارجاع خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز