خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرداد؛

ترخیص یک بیمار بهبودیافته کرونا در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۲۸۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شناسایی ۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس جدید گفت: تاکنون یک مورد از بیماران شناسایی شده بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول همتی امروز جمعه 9 اسفندماه افزود: با توجه به راه اندازی آزمایشگاه تشخیص این بیماری در شیراز و تلاش شبانه روزی همکاران ما برای تشخیص سریع تر مبتلایان که منجر به تقویت روند پیشگیری ازین بیماری می شود، طی شبانه‌روز گذشته یک مورد مبتلای جدید، از مجموع افراد مشکوک بستری شده، شناسایی شد.

وی مجموع مبتلایان استان فارس را ۹ نفر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به تشخیص این موارد و آغاز دوره های درمانی مورد تایید وزارت بهداشت، به زودی شاهد بهبودی و ترخیص آنان باشیم.

همتی اضافه کرد: نتایج به دست آمده از افراد جدید در مراحل اولیه بوده و برای تایید نهایی به وزارت بهداشت ارسال می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد بیماری کروناویروس همچنین از تلاش همکاران بیمارستان حضرت علی اصغر( ع) در خدمت رسانی به افراد مشکوک به این بیماری و مبتلایان شناسایی شده قدردانی کرد و یادآور شد: ۹مرکز سرپایی نیز در شیراز برای ارائه خدمت به مراجعان مردمی پیش بینی شده است که امیدواریم موجب تقویت روند شناسایی مبتلایان شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز