خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

جزئیات دقیق آتش‌سوزی مجتمع سحر در قم/ ۸بلوک ساختمانی درگیر حادثه شدند/ ۵نفر کشته و ۳۸نفر به مراکز درمانی اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۲۷۲

سخنگوی آتش نشانی قم، ضمن اعلام کشته شدن ۵ نفر و مصدومیت ۳۸ نفر در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی ۲۲۵ واحدی سحر در شهر قم، جزئیات دقیق‌تری از این حادثه تلخ را اعلام کرد.

حمید کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص حادثه آتش سوزی شب گذشته یک مجتمع مسکونی در شهر قم، اظهار داشت: در ساعت  ۳ بامداد، حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی ۲۲۵ واحدی سحر، واقع در خیابان انسجام شهر قم به تلفن آتش نشانی اعلام شد که رأس ساعت ۳ و ۳ دقیقه نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ نیروی آتش نشان به همراه ۱۲ خودروی سنگین، ۳ خودروی آب رسان، سه خودروی نجات و ۳ خودروی نردبان در محل حادثه حضور داشتند و در نتیجه با تلاش همکاران، ۱۶۰ تن از شهروندان ساکن در این مجتمع مسکونی نجات یافتند و ۲۸ نفر هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه ۳۸ نفر از شهروندان به دلیل آسیب دیدگی به مراکز درمانی منتقل شدند و ۵ نفر هم کشته شدند که شامل ۲ آقا، ۲ خانم و یک کودک که در بیمارستان فوت شد، بودند.

وی یادآور شد: همچنین واحدهای پشتیبانی از قبیل، بیل و لودر و بالابرهای شهرداری هم به محل اعزام شدند و دوستان اورژانس و نیروی انتظامی هم در محل حضور داشتند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا همه ۲۲۵ واحد مسکونی درگیر این آتش سوزی شدند، گفت: مجتمع مسکونی سحر یک مجتمع دارای ۸ بلوک ساختمانی و ۲۲۵ واحد مسکونی بود اما از آن جایی که طبقه منفی یک این مجتمع مسکونی که پارکینگ بوده، طعمه حریق می شود که دود ناشی از آن به طبقات فوقانی سرایت کرد و البته علت حادثه هنوز در دست بررسی است.

وی افزود: از آن جایی که پارکینگ این ۸ بلوک ساختمانی به همدیگر راه داشته و یکسره بوده، آتش سوزی در این طبقه و دود ناشی از آن به کل ۸ بلوک ساختمانی راه یافته و همه راه درگیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز