خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

تصادف مرگبار در آزادراه قزوین - زنجان/ 5 نفر کشته و مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۰۹۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه قزوین- زنجان با ۳ کشته و ۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه با اعلام این مطلب، گفت: بامداد هشتم اسفند ماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در مسیر شمالی آزاد راه قزوین - زنجان، حوالی دولت آباد، عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه کامیون که در حال حرکت در مسیر جنوبی آزاد راه بوده،  پس از برخورد و شکستن بلوک مفصلی آزاد راه به مسیر شمالی تجاوز کرده و با یک دستگاه سواری ماکسیما و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش راننده و یکی از سرنشیان خودرو ماکسیما و راننده پژو ۴۰۵ در دم فوت‌کرده و یکی از سرنشینان خودروی ماکسیما و راننده کامیون مجروح  توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سردار حاجیان یادآور شد: علت تامه این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه توجه نکردن به جلو راننده کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از مهمترین علت‌های اصلی وقوع حوادث رانندگی در استان نداشتن توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در این زمینه توصیه می‌کنیم رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز