خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مطرح کرد:

تمام امکانات خراسان رضوی برای مقابله با کرونا در خدمت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۶۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای کنترل ویروس کرونا تمام امکانات موجود استان در زمینه تدارکات، نیروی انسانی و ظرفیت دستگاه‌ها در خدمت دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن جعفری در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دهمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حضور استاندار خراسان رضوی و اعضای اصلی ستاد و عناصر تصمیم ساز استان برگزار شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم، هشت کمیته در ستاد مذکور در خراسان رضوی تشکیل شده است که مسئولان کمیته ها امروز احکام خود را دریافت کردند و از این پس برنامه‌های خود را رصد و پیگیری می‌کنند.

جعفری با اشاره به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در حوزه سلامت استان افزود: امروز مصوب شد که تمام امکانات موجود استان در زمینه تدارکات، نیروی انسانی و ادارات در خدمت این مجموعه قرار گیرد تا بتوانیم با آمادگی کامل ویروس کرونا را کنترل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه علوم پزشکی استان باید تمام نیازمندی‌های خود را به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام کند، تصریح کرد: در این راستا تمام دستگاه‌ها موظفند امکانات مذکور را در اختیار کمیته پشتیبانی ستاد مقابله با ویروس کرونا قرار دهند و این ستاد نیز بلافاصله آن‌ها را در اختیار علوم پزشکی قرار خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سایر دستگاه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی استان نیز اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز همه تجهیزات آماده خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز