خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم ایران خاطره خوشی از مجلس دهم ندارند/ نمایندگان لیست امید بعد از راهیابی به مجلس مردم را ناامید کردند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۴۹

منتخب مردم تبریز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث گرانی بنزین نمایندگان مجلس دهم، مغلوب نظر هیات رئیسه شدند و محول کردن اختیارات‌شان اصلا عقلانی نبود.

علیرضا منادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه تبریز از مبدا انقلاب در همه عرصه های سیاسی مهم یک گام جلوتر از سایر شهرها بوده است، عنوان کرد: متاسفانه باتوجه به عملکرد ضعیف مجلس در دوره دهم مردم ایران خاطره خوشی از خروجی انتخابات دوره قبل ندارند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند اگر ورودی مجلس درست و اصولی نباشد، خروجی آن نیز چندان مطلوب نخواهد بود همانطور که نمایندگان لیست امید بعد از راهیابی به مجلس مردم را به ناامیدی دچار کردند.

منادی با تاکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه از اولویت‌های برنامه من است، اظهار کرد: ما پتانسیل های بسیاری مثل معادن مس در استان داریم که بخاطر بی تدبیری ها سودهای حاصل از آن عاید سایرین می شود.

وی در همین راستا ادامه داد: آذربایجان شرقی تنها استانی است که با ۴ کشور خارجی همسایه بوده و تنها راه مواصلاتی ایران به اوراسیا است، اما غفلت های بسیاری در این زمینه شده که باید با تلاش تبریز را به جایگاه پایتختی اقتصادی قبل برگردانیم.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به قضیه گران شدن قیمت بنزین یادآور شد: در بحث گران شدن بنزین مجلس دهم، مغلوب نظر هیات رئیسه شد و اینکه نمایندگان اختیارات خود را به رئیس قوه محول کردند اصلا عقانی نبود.

وی تصریح کرد: یک نماینده به دلیل قانون‌گذاری باید اشرافیت کامل به قانون داشته و از پشتوانه تحصیلات دانشگاهی برخوردار باشد.

منادی با اعلام برنامه های چهار ساله خود، افزود: شهر تبریز پتانسیل های بزرگی از جمله مکان های تاریخی و جهانی، فرش، کفش و…دارد که با همت سایر نمایندگان برنامه دارم آن را به منطقه ای آزاد تبدیل کنیم.

منادی در همین خصوص افزود: اگر تبریز تبدیل به منطقه آزاد شود اشتغال افزایش و میزان قیمت کالاها کاهش می‌یابد و همین موجب رفع مشکلات معیشتی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز