خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد:

ضرورت نظارت بیشتر بر قیمت‌ کالاها در بازار شب عید

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۱۱

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اشاره به ضرورت نظارت بیشتر و منسجم تر بر قیمت کالاهای مختلف در این ایام، لزوم رعایت اصول بهداشتی در اماکن و محیط های قضایی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس،حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی بر در اختیار گذاشتن لوازم بهداشتی در مجموعه قضایی استان و ضرورت نظارت بر قیمت و عرضه محصولات بهداشتی در این استان تاکید کرد.

موسوی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بر رعایت نکات ایمنی و در اختیار گذاشتن لوازم بهداشتی جهت استفاده کارکنان مجموعه قضایی و همچنین مراجعان به این دستگاه تاکید کرد.

موسوی بر ضرورت نظارت بر قیمت و عرضه محصولات بهداشتی مانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک، الکل، و ژل های بهداشتی توسط صنوف مرتبط، مراکزدرمانی ذیربط و نهادهای نظارتی همچون تعزیرات حکومتی و سازمان صمت تاکید و اضافه کرد: بازرسی و بازدید از این مراکز در راستای حسن اجرای وظایف قانونی در دستورکار سازمان های مسئول قرار گیرد.

موسوی با بیان اینکه نهادهای ناظر بر فعالیت های آموزشی، راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری را بدون القای حس ترس و اضطراب اجرا کنند، گفت: در این راستا باید از اظهار نظر افراد غیرمسئول و گسترش آن در فضای مجازی جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: در این خصوص دستورات قضایی لازم به دستگاه‌های ذیربط صادر شده تا فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به جای تبدیل‌شدن به فضای پخش شایعات و اخبار کذب به فضای آموزشی مناسب جهت پیشگیری از گسترش بیماری تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز