خبرگزاری کار ایران

آریازنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار بندرماهشهر:

عملکرد ضعیف مسئولان، ظلم مضاعف به مردم و تضییع حق الناس است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۴۲

معاون فرماندار ماهشهر در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان‌گفت: بازرسان با متخلین و گرانفروشان به شدت برخورد شود و دانه درشت ها را به مراجع قضایی معرفی و از پذیرش هرگونه توصیه و سفارش خودداری کنند زیرا عملکرد ضعیف مسئولان، ظلم مضاعف به مردم و تضییع حق الناس است.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، ابراهیم آریازنگنه ضمن سپاس از حضور پرشور مردم بندر ماهشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب یکی از مدیران انقلابی وخدوم، خواستار  دقت و سرعت بازرسان اصناف و اداره صنعت و معدن در جلوگیری از نابسامانی ها در قیمت اجناس و کالاهای استراتژیک و خدمات در سطح شهرستان شد.

آریازنگنه با تقبیح عملکرد برخی از دست اندرکاران بازار و احتکار و گرانفروشی و تبعیض، خواستار استفاده از نیروهای پاکدست و دلسوز  در مواجهه با پدیده زشت گرانفروشی و احتکار شد.

وی عملکرد بازرسان بازار را ضعیف و غیر قابل قبول خواند و تاکید کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی و نوسانات بازار، مسئولان از روزمرگی و بی مبالاتی اجتناب کنند و با متخلین و گرانفروشان به شدت برخورد شود و دانه درشت ها را به مراجع قضایی معرفی و از پذیرش هرگونه توصیه و سفارش خودداری کنند زیرا عملکرد ضعیف مسئولان، ظلم مضاعف به مردم و تضییع حق الناس است وگرانفروشی یک دزدی آشکار است و عدم برخورد با آن شراکت در این دزدی است.

عملکرد ضعیف مسئولان، ظلم مضاعف به مردم و تضییع حق الناس است

در ادامه ایشان خواستار تشکیل اکیپ های کاربردی و عملیاتی جهت تنظیم بازار شد و تاکید کرد که در ایام عید نباید مردم با کمبودی مواجه شوند و قیمت ها باید کنترل شود و چنانچه مسئولان به وظیفه خود عمل نکنند با آنها برخورد شدید می شود.

در پایان روسای ادارات صنعت و معدن گزارشی از توزیع اقلام ضروری بازار و نحوه تامین و توزیع میوه و پروتئین و سایر مایحتاج نوروزی شهروندان ارائه کردند و سایر مسئولان هم به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

در این نشست نماینده دادستان هم ضمن حمایت از بیانات دکتر آریازنگنه، آمادگی مراجع قضایی را جهت برخورد با متخلفین اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز