خبرگزاری کار ایران

کریمیان به ایلنا خبرداد:

سیل به 2500 هکتار از اراضی کشاورزی ایلام خسارت زد/ تخریب 4 دهنه پل

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۳۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: سیل اخیر به 2500 هکتار از اراضی کشاورزی این استان خسارت وارد کرد.

سعید رضا کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: سیل 2 روز گذشته در استان ایلام به 2500 هکتار اراضی کشاورزی و باغی به طور متوسط تا 20 درصد آسیب رساند.

کریمیان افزود: در همین راستا 4 دستگاه پل تخریب و 332 دستگاه پل دیگر نیز بر اثر سیل دچار آسیب جزیی شدند.

وی ادامه داد: 617 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی آسیب دیدند و 31 محور روستایی نیز مسدود شدند.

کریمیان با اشاره به آسیب سیل به منازل مسکونی، گفت: 600 واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب دیدند و به ابنیه فنی و زیر ساخت 80 روستا خسارت وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام خاطر نشان کرد: 240 کیلومتر شبکه فشار متوسط برق، خط انتقال آب شهر ایوان به طول 150 متر تخریب، خط انتقال آب شهر پله 60 کیلومتر، شبکه توزیع آب شهر ایوان به طول 400 متر، شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای ایلام، مهران، دهلران و دره شهر به طول 1400 متر آسیب دیدند.

وی گفت: میزان بارش باران در میمه زرین آباد با 197 میلیمتر و شهرستان بدره با 195 میلیمتر بالاترین سطح بارش ها را در استان به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز