خبرگزاری کار ایران

کنسل شدن نشست خبری دانشکده علوم پزشکی نیشابور/خودداری مسئولان از ارائه آمار مبتلایان کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۲۳

مسئولین دانشکده علوم پزشکی نیشابور هنوز از تعداد مبتلایان و آمار تلفات بر اثر کرونا ویروس در نیشابور آمار دقیقی اعلام نکرده اند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیستند.

به گزارش ایلنا، چندی پیش دانشکده علوم پزشکی نیشابور از نشست خبری اطلاع داد که به دلایلی نامعلوم کنسل گردید، امروز نیز به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی نشست خبری مجددی که از قبل اعلام شده بود با خبرنگاران به کارگاه آموزشی تغییر پیدا کرد.

دوباره طی تماس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با خبرنگاران برگزاری این کارگاه آموزشی هم لغو گردید که علت لغو این برنامه دستور وزارتخانه مبنی بر ممنوعیت اجتماعات ذکر گردید. 

همچنین یکی از کانال های خبری، پخش زنده نشست خبری مسئولین دانشکده علوم پزشکی نیشابور را هماهنگ کرده بود، این دانشکده با تغییر عنوان برنامه از نشست خبری به کارگاه آموزشی، امکان پوشش و انتشار لحظه ای این جلسه را از این کانال خبری نیز سلب کرد.

همچنین بازداشت یکی از خبرنگاران نیشابور در روز گذشته یکی دیگر از اقدامات دانشکده علوم پزشکی نیشابور بود که گویا علت آن نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده است در صورتی که این خبرنگار پیگیر آمار و اخبار ویروس کرونا در شهرستان بوده است.

این در حالی است که مسئولین دانشکده علوم پزشکی نیشابور هنوز از تعداد مبتلایان و آمار تلفات بر اثر کرونا ویروس در نیشابور آمار دقیقی اعلام نکرده اند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیستند.

طی روزهای گذشته فقط خبر فوت یک نفر بر اثر ویروس کرونا در نیشابور تایید شد و پس از آن شفاف سازی از سوی مسئولان این شهرستان صورت نگرفت و حتی بعضی از مسئولان شهرستان خبرنگاران را در صورت پیگیری اخبار ویروس کرونا تهدید به شکایت و بازداشت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز