خبرگزاری کار ایران

بازگشایی لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۱۰

رئیس پلیس راه استان قزوین از پاکسازی و بازگشایی لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ قدرت حسنی با اعلام این خبر افزود: همزمان با ورود سامانه بارشی به استان از روز گذشته و بارش برف و باران که سراسر استان را فرا گرفت، متاسفانه علی‌رغم تاکید پلیس مبنی بر خودداری شهروندان از سفرهای غیرضروری در این موقع از سال، صبح امروز به علت لغزندگی سطح جاده شاهد وقوع تصادف زنجیره‌ای در لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان بودیم که باعث مسدود شدن این مسیر شد.

وی تصریح کرد: این حادثه که با ترافیک سنگین نیز روبرو بود حدود ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین با هم برخورد که براثر این حادثه سه تن از سرنشینان خودروها متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر دیگر نیز مجروح که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ حسنی یادآور شد: عوامل پلیس راه با کمک راهداران مستقر در محل حادثه بلافاصله اقدام به هدایت خودروهای مانده در مسیر به سمت جاده قدیم قزوین - زنجان کرده و با پاکسازی سطح جاده موفق به بازگشایی مسیر برای خودروهای عبوری شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مسافران باید در مواقع بارش برف و کولاک، زمان سفر خود را به تاخیر انداخته و در صورت سفر، ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و یا سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز