خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصر شیرین :

هنوز کرونا به قصر شیرین نیامد‌ه است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۸۳

فرماندار قصرشیرین گفت: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده و گزارش نشده و تمامی اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کرونا ویروس لحاظ شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصر شیرین  افزود: بعد از اعلام خبر شیوع بیماری کرونا در جهان از همان هفته‌های آغازین شیوع بیماری، کار کنترل مبادی مرزی در این شهرستان شامل مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان آغاز شد و تمام عوامل بهداشتی تدابیر پیشگیرانه را لحاظ کردند.

وی با بیان اینکه باید این بیماری را جدی بگیریم، اظهارداشت: فرهنگ سازی برای مقابله با این بیماری بسیار مهم و ضروری است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: مدارس تا پایان هفته جاری تعطیل است و برای ادامه تعطیلی آن ها منتظر دستور از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستیم.

تاتار گفت: مرزهای پرویزخان و خسروی در شهرستان تعطیل است و امروز با اعلام کشور عراق بارهای صادراتی نیز خروج پیدا نخواهند کرد از این رو تجار و پیله وران از ارسال بار به مرزهای شهرستان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: برای بارهای صادراتی که از روزهای گذشته در شهرستان هستند تدابیر لازم از سوی گمرک برای ترخیص آن ها لحاظ خواهد شد.

وی گفت: با وجود تعطیلی مرزهای شهرستان اکیپ های بهداشت و درمان در مرزها مستقر هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز