خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

کشف انبار احتکار ماسک در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۵۵

رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو از کشف یک انبار احتکار ماسک با پیگیری و همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، دکتر کیومرث رحیمی با تائید این خبر گفت: در بازرسی مشترک به عمل آمده توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، حسب پیگیری مدیر کل محترم اداره کل تعزیرات حکومتی استان از یک واحد صنفی تجهیزات پزشکی 338 کارتن دستکش لاتکس، 20کارتن دستکش نایلونی، 13 بسته ماسک، 172 عدد سرم شستشو کشف و توقیف شد.

وی افزود:‌ پرونده این کشف توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

رحیمی گفت: متأسفانه برخی از سودجویان از شرایط موجود سوء استفاده کرده و با احتکار کالاهای ضروری را از دسترس مردم خارج می نمایند. ما به عنوان متولیان سلامت به شدت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است در این خصوص معاون غذا و دارو دانشگاه در جلسه هم اندیشی معاونت غذا و دارو با صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده هرگونه همکاری با اداره کل صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با احتکار و گرانفروشی محلول ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش هستیم.

 قباد محمدی در جلسه ای که در روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه و با حضور مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، در خصوص اقلامی که برای مقابله با ویروس کرونا باید در اختیار مردم قرار گیرد بهتر است از طریق شبکه رسمی توزیع ارائه شوند

لازم به ذکر است در پایان مدیران اداره کل صنعت ، معدن و تجارت نیز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با معاونت غذا و دارو اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز