خبرگزاری کار ایران

کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق توسط مرزبانان تایبادی/ 4 قاچاقچی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۹۱

فرمانده هنگ مرزی و مرزبان درجه یک تایباد گفت: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در عملیات‌های جداگانه مقادیری مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ کاظم صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: نیروهای مرزبانی در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود سوداگران مرگ به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها، اجرای کمین کردند.

وی افزود: در این عملیات 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و در این رابطه نیز چهار نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ صمدی بیان کرد: همچنین نیروهای مرزبانی مستقر در پست، کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور دوغارون با اشرافیت اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، طی چند مرحله موفق شدند مقدار 340 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 187 میلیون ریال را کشف کنند.

وی مطرح کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور استفاده می‌کنند. اما در این راستا مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچون کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزان و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز