خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع کرونا ویروس در ایران اعلام شد ؛

لغو پروازهای تبریز_استانبول از امروز / اتوبوس‌های شهرهایی که کرونا در آنها دیده شده پس از انجام تست پزشکی تخلیه مسافر انجام میگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۹۰

با لغو پروازهای تبریز_استانبول و محدودیت پذیرش مسافران در پایانه‌های مسافری تبریز، مسئولان از مردم خواسته‌اند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،طبق اعلام مدیر فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی تمام پروازهای مابین تبریز و استانبول به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شده‌اند. به این ترتیب تمام شرکت‌های داخلی و خارجی تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت پروازهای خود از تبریز به استانبول و برعکس را تعلیق کرده‌اند.

روز گذشته نیز عادل، مدیر پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت اتوبوس‌های مسافران ورودی به تبریز گفت: به دستور فرماندار تبریز اتوبوس‌هایی که از مبداء قم به سمت تبریز حرکت می‌کنند، اجازه تخلیه مسافران در داخل ترمینال را ندارند و باید خارج از محوطه ترمینال و بعد از انجام مراحل پزشکی مسافران خود را تخلیه کنند. در حال حاضر از پایانه تبریز به سمت استان قم مسافرگیری نداریم، اتوبوس‌هایی که از استان‌های قم، گیلان، اراک و اصفهان وارد می‌شوند، ضدعفونی خواهند شد.

همچنین مسئولین کشوری و استان نیز از مردم درخواست کرده‌اند که از سفر به دیگر شهرها در حال حاضر اجتناب کنند زیرا اگرچه بیماری کرونا راه پیشگیری دارد اما با مسافرت افراد آلوده به کرونا به دیگر شهرها ریسک انتشار این بیماری در شهرهای پاک نیز وجود دارد. 

تاکنون ویروس کرونا در استان‌های قم، تهران، فارس، گیلان، مازندران، نیشابور، اراک، اصفهان، البرز و جزیره قشم دیده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز