خبرگزاری کار ایران

مدیر بهزیستی کرج:

ملاقات و مرخصی مددجویان مراکز اقامتی و توانبخشی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۸۵

مدیر بهزیستی شهرستان کرج گفت: تمامی ملاقات ها در مراکز اقامتی و توانبخشی ممنوع بوده و مرخصی و ورودی جدید برای مراکز ذیربط تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا فتاح‌پور در خصوص قوانین و دستورالعمل های لازم برای کنترل بیماری کرونا گفت: هموطنان عزیز و همکاران ما در مراکز زیرمجموعه، اخبار و اطلاعات پیرامون ویروس کرونا را صرفاً از کانال‌ها و مبادی رسمی استان و کشور پیگیری و به محض برخورد با مورد مشکوک، مورد مذکور را به دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد سازمان( معاونت توسعه پیشگیری و کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار) اعلام کنند.

وی افزود: طبق دستور کشوری تمامی همایش ها و دوره های آموزشی مددجویان خانواده‌ها و پرسنل  کنسل شده و جلسات اداری غیرضروری حذف می شود.

فتاح پور با اشاره به مقرررات اعلامی از طرف بهزیستی کرج که بر اساس دستورالعمل کشوری سازمان بهزیستی است، گفت: تمامی ملاقات ها در مراکز اقامتی کوتاه مدت و مراکز توانبخشی ممنوع بوده و مرخصی و ورودی جدید برای مراکز توانبخشی شامل اعصاب و روان کودکان استثنایی, سالمندان، مراکز اقامتی کوتاه مدت (کمپ) پذیرش تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

مدیر بهزیستی کرج با عنوان اینکه مراکز باید طبق پمفلت آموزشی ارایه شده توسط کارشناس مسئول اقدام شود، ادامه داد: هر حوزه نسبت به ضدعفونی مراکز به صورت روزانه و آموزش پرسنل خود و تشکیل هر چه سریعتر  مکان مناسب (اتاق قرنطینه و اتاق بیمار) برای موارد مشکوک  اقدامات لازم را در  مراکز اجتماع محور (tc)، اقامتی بهبودی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد، توانمندسازی و جامعه پذیری بهبود یافته، سرپناه‌های شبانه روزی و تمام مراکز توانبخشی اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای خروج از این بحران با کمترین آسیب، الویت ما و همکارانمان حفظ سلامت روان و سلامت جسم جامعه هدف سازمان بهزیستی و آحاد همشهریان و هموطنانمان در سراسر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز