خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

رعایت کلیه موارد بهداشتی و سلامت شهری برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۵۷

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز درباره ویروس کرونا و راه‌های مقابله با شیوع آن گفت: رسالت سازمان مدیریت پسماند حفاظت از تمیزی و سلامت شهری است و کلیه موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع آن رعایت می‌کنیم.

علیرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این مطلب گفت: با اتکا به تخصص عوامل سازمان و حس وظیفه شناسی شان از نخستین لحظه ای که خبر ورود ویروس کرونا به ایران را شنیدیم عملیات سمپاشی و ضد عفونی کردن تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله به خصوص پسماندهای پزشکی را شروع کردیم.

وی افزود : طی بخشنامه ای کلیه معاونین خدمات شهری شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز و پیمانکاران حوزه خدمات شهری ملزم به تهیه ماسک، دستکش و... برای پاکبانان شده بودند که اولین قدم این بخشنامه اجرا شد و تداوم اجرای آن را بنده و ناظران حاضر سازمان در مناطق به صورت جدی پیگیری و نظارت می‌کنیم.

اصغری همچنین در مورد رعایت مسائل بهداشتی کارکنان و کارمندان سازمان مدیریت پسماند خاطر نشان کرد : محیط سازمان ضد عفونی و برای تک‌تک اتاق ها مایع ضد عفونی کننده تهیه شده است تا با استفاده از آن و رعایت اصول بهداشتی مشکلی برای عوامل سازمان ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز