خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

اختصاص 20 میلیارد تومان تنخواه برای مقابله با کرونا به گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۴۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص۲۰ میلیارد تومان تنخواه به این دانشگاه، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، برای پیشگیری و مقابله با کرونا در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نقی‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از اختصاص ۵۳۰ میلیارد تومان برای پیشگیری و مقابله با کرونا با از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد و افزود: به این منظور، تا طی شدن فرایند آن، از محل تنخواه، ۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص داده شد.

 وی ادامه داد: این مبلغ به منظور خرید تجهیزات مورد نیاز و مقابله با بیماری کرونا هزینه می‌شود، در این خصوص ارایه وسایل حفاظت شخصی شامل ماسک، دستکش و غیره به کادر پزشکی، پرستاران و پزشکان در بیمارستان ها، بصورت روزانه انجام می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه یاد آور شد:  علاوه بر دریافت وسایل حفاظت شخصی، با توجه به اینکه مصرف آنها روزانه است، پیگیری ها به منظور دریافت مجدد وسایل، نیز صورت می گیرد.

گفتنی است:  بر اساس آخرین آمار، تاکنون چهار مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در گیلان تشخیص داده شد که از این تعداد دو نفر فوت کرده و دو نفر دیگر درمان شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز