خبرگزاری کار ایران

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد؛

افزایش نظارت ها بر داروخانه‌های استان زنجان / برخورد شدید با محتکران مواد بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۰۶

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان زنجان گفت: با احتکار کنندگان مواد بهداشتی به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی ممیزی، امروز با اشاره به اینکه از طرف سازمان بخشنامه نظارتی ارسال شده و براساس آن بخشنامه نظارتها در سطح استان انجام می‌شود اظهار کرد: از روز گذشته بازرسی از همه داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه تجهیزات پزشکی استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه احتکاری در حوزه مواد بهداشتی و پزشکی در استان زنجان کشف نشده و اگر چنین مواردی وجود داشته باشد برخوردها برابر قانون انجام خواهد شد.

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه توزیع ماسک در سطح استان زنجان می‌شود افزود: بازرسی‌ها نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: اگر شهروندان موردی از عرضه تقلبی ماسک در بازار و یا احتکار مواد شوینده و ماسک مشاهده کردند سریعا به تعزیرات حکومتی استان گزارش دهند تا جلوی تخلف گرفته شود.

ممیزی با تاکید براینکه امروز چند مورد گزارش داشتیم که بازرسان برای بررسی اعزام شدند ولی نتیجه گزارش هنوز اعلام نشده است بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت مواد بهداشتی در استان زنجان نیز غیرقانونی بوده و هیچ کسی حق افزایش قیمت را ندارند و اگر چنین تخلفی مشاهده شود در اسرع وقت نسبت به تخلف مورد نظر تشکیل پرونده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر توزیع ماسک در بین داروخانه‌های استان زنجان انجام می‌شود افزود: شاید داروخانه‌ها کمبود داشته باشند ولی حق ندارند ماسک‌های داده را توزیع نکنند.

مدیرتعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: اگر داروخانه‌ای از توزیع ماسک جلوگیری کرد مردم گزارش خود را به سامانه 124 اعلام کنند و در صورت دریافت گزارش بلافاصله داروخانه مورد نظر توسط بازرسان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز