خبرگزاری کار ایران

ثناگو خبر داد؛

تمهیدات ویژه برای تردد اتباع خارجی در فرودگاه پیام/ تعلیق موقت تمام پروازهای باری خارجی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۹۵

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تمهیدات ویژه برای مقابله با کرونا در مرز هوایی و زمینی منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق ضمن اعلام تعلیق موقت تمام پروازهای باری خارجی ‌ورودی و خروجی فرودگاه پیام از ضدعفونی کردن تمام انبارها و کلیه بسته ها و کالاهای وارداتی خبر داد و گفت : هماهنگی لازم با  شرکت های آرایشی و‌بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای اولویت تولید مواد ضد عفونی کننده صورت گرفته است .

ثناگو اظهار داشت: به دقت تردد تمام اتباع خارجی  در این مدت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط تیم پزشکی مستقر در منطقه کنترل و بررسی می شود و تاکنون هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

وی همچنین ضمن اعلام تعطیلی تمام فعالیت‌های غیر ضروری در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود:تمام کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با هدف پایش سلامت توسط تیم پزشکی کنترل می شوند .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان خواستار رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی توسط هموطنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد و گفت :طبق هماهنگی صورت گرفته با شرکت های بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام اولویت تولید مواد ضد عفونی کننده در دستور کار قرار گرفته است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز