خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه:

لازمه خروج از تنگنا ها و شرایط سخت مدیریت علمی و با بصیرت است/ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در جامعه

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۸۳

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه،لازمه خروج از تنگناها و شرایط سخت موجود در کشور مدیریت علمی و با بصیرت است و خوشبختانه نوع مدیریت موجود، باعث شده است تا کشور بتواند در شرایط سخت از جمله جنگ و تحریم، به سلامت عبور کند.لازمه خروج از تنگناها و شرایط سخت موجود در کشور مدیریت علمی و با بصیرت است و خوشبختانه نوع مدیریت موجود، باعث شده است تا کشور بتواند در شرایط سخت از جمله جنگ و تحریم، به سلامت عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، زهرا اربابی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که به منظور تودیع و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در جامعه یک ضرورت است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه، با تاکید بر اینکه در مدیریت قبلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، اقدامات قابل تقدیری انجام شده است، ادامه داد: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه نمی توان تنها بر توانمندی های یک سازمان تکیه کرد چرا که توسعه امری جمعی است.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه در استان نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها هستیم، تصریح کرد: با توجه به همکاری بین دستگاه‌ها در این استان، دستیابی به این توسعه در استان دور از ذهن نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای دستیابی به خروجی قابل قبول و عملیاتی کردن برنامه ها لازم است تا برنامه‌ریزی‌ها را منطبق با ظرفیت‌ها، تهدیدها و نیز فرصت‌هایی که در اختیار داریم، انجام دهیم.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه بر ضرورت تدوین برنامه های استان منطبق بر سند آمایش استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه تحریم های موجود در کشور برنامه ریزی ها را با مشکل مواجه کرده است از اینرو برای تحقق برنامه ها لازم است تا این برنامه ریزی ها منطبق بر ظرفیت های استان باشد.

به گفته اربابی، لازمه خروج از تنگناها و شرایط سخت موجود در کشور مدیریت علمی و با بصیرت است و خوشبختانه نوع مدیریتی که تا به امروز در کشور اعمال شده، باعث شده است تا کشور بتواند در شرایط سخت از جمله جنگ و تحریم، به سلامت عبور کند.

وی با یادآوری نقش اثرگذار سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها افزود: عدم وجود تعامل و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی موجب نقص در کارها می شود از اینرو باید بتوانیم با روش علمی، نظام مدیریت را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز