خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

احتکار و گرانفروشی 3 واحد تجهیزات پزشکی را به تعطیلی کشاند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۷۸

در گشت‌ های ماموران تعزیرات حکومتی یک انبار و دو فروشگاه تجهیزات پزشکی به دلیل احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مکرر مردمی در خصوص احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ماسک، اقلام بهداشتی و ژل های ضدعفونی توسط برخی داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و واحدهای صنفی ذی ربط پس از انتشار خبر ویروس کرونا، تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قزوین با دستگاه‌های ناظر به طور مستمر برگزار و در حال رصد و بازرسی بازار هستند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در راستای طرح ویژه ملزومات بهداشتی این اداره کل، گشت مشترک ویژه ای با حضور معاون دادستان، معاون فرماندار، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، رئیس پلیس اماکن و معاونت غذا و دارو جهت تشدید برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان کالاهای مزبور برگزار شد و ضمن تذکر به برخی داروخانه‌ها و اصنافی که احتمال تخلف را داشتند برای یک داروخانه پرونده تخلف تشکیل شد.

محمدی ادامه داد: یک انبار احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده و ۲ واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی تعطیل و از ادامه فعالیت تا تعیین تکلیف پرونده‌ها جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد: اولویت ما این است که پرونده متخلفان طرح فوق ذکر با قید فوریت رسیدگی و منجر به صدور و اجرا حکم شود و محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی و درمانی که در شرایط حاضر به هموطنان ظلم می‌کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز