خبرگزاری کار ایران

درپی شیوع کرونا استاندار خواستار شد ؛

ضرورت پرهیز مردم از حضور در مراکز پرازدحام /فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۶۲

استاندار زنجان، در خصوص تامین ماسک مورد نیاز در جامعه به مردم اطمینان داد و افزود: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی ، در جلسه ستاد پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان بر ضرورت آماده باش دستگاه های اجرایی در مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: اجرای طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از ابتلا و سرایت ویروس کرونا در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع است، ادامه داد: برنامه های اجرایی برای پیشگیری از کرونا ویروس توسط دستگاه های اجرایی با جدیت پیگیری شود.

مقام عالی دولت در استان در خصوص تامین ماسک مورد نیاز در جامعه به مردم اطمینان داد و افزود: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به لغو همه برنامه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی در استان تصریح کرد: اجرای برنامه در تمام فضاهای عمومی، اتوبوس‌ها، مساجد، اماکن ورزشی فرهنگی ممنوع است.

حقیقی با بیان اینکه مردم از انجام سفر خودداری کنند، افزود: اطلاع رسانی رسانه ها و صدا و سیما در خصوص برنامه‌های آموزشی در این برهه لازم است.

به گفته وی، فرمانداران شهرستان‌های استان موظف هستند با تشکیل ستادها و کمیته‌های مربوط، اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان را عملیاتی و رصد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز