خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک مهرعلیان و درافشانی مطرح شد؛

تعامل مرکز بهداشت و شهرداری قزوین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۱۳

همکاری و تعامل مرکز بهداشت شهید بلندیان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین جهت آموزش راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شهروندان قزوینی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در جلسه مشترک با سازمان فرهنگی و ورزشی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا و آمادگی فضاهای عمومی شهر، اقدامات ویژه‌ای در دستور کار مرکز بهداشت و  شهرداری قرار گرفت.

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین هم با بیان اینکه در این زمینه، حوزه مسئول، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است که قطعاً موارد را از طریق ستادهای ویژه به همه اعلام می‌کنند، گفت: در این مرحله، دستورات و همکاری لازم برای پیشگیری از شیوع و اقدامات ضروری اولیه با هدف پیشگیری است و در گام‌های بعدی، در زمینه اقدامات ویژه‌تر و تخصصی‌تر در صورت نیاز با همکاری سازمان های مسئول اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی قزوین اظهار کرد: برای همکاری و آموزش پیشگیری به شهروندان، پنج ایستگاه سلامت در سطح شهر ایجاد خواهد شد تا متولیان سلامت آموزش های خود را به صورت فایل های صوتی، نصب بنر، پوستر و پکیج های آموزشی به عموم شهروندان ارائه کنند.

درافشانی،خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی برای آموزش صحیح و اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی سازمان‌های متولی، محتواسازی خواهد کرد تا مردم به خوبی آموزش‌ها را در سطح شهر ببینند و با نصب در فضاهای شهری و اتوبوس ها به افزایش ضریب نفوذ این آموزش‌ها در مسیر پیشگیری کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز