خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

شهرداری ها پشتیبان فرهنگ و هنر هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۰۲

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با شهرداران سراسر هرمزگان پیرامون امضای تفاهم نامه ساخت 9 پلاتو و نگارخانه در استان گفت: عملکرد شهرداری ها با رفاه و شادمانی و آرامش مردم همراه است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی از توجه شهرداران سراسر استان به حوزه فرهنگ و هنر تقدیر و تشکر کرد و افزود: تمام موفقیت‌های فرهنگی و هنری که در بخش‌های مختلف استان بوجود آمده است مرهون مشارکت و همیاری شهرداری ها است و به حق در همه موارد شهرداری ها پشتیبان فرهنگ و هنر بوده و هستند.

وی عنوان کرد: بسیاری از شرح وظایف شهرداری ها در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که بخش قابل توجهی از آن مربوط به ایجاد زیرساخت های فرهنگی است و در این راستا نیز فرهنگ و ارشاد همراه و حمایت کننده به هر صورت ممکن خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهمیت ساخت پلاتوی نمایش و نگارخانه در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: نتیجه این پروژه عظیم بهره مندی مردم و هنرمندان از امکانات بهتر فرهنگی است و رشد شاخص های هنری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.

گفتنی است، در این جلسه پیرامون مفاد تفاهم نامه ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه در شهرستان ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز