خبرگزاری کار ایران

دهقانی خبر داد:

برخورد قاطع با افرادی که قصد تخریب انتخابات را دارند/ دستگیری یکی از مدیران دولتی به جرم فساد مالی/ مدیر متهم با قرار وثیقه آزاد است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۲۶۶

دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان کاشان گفت: با افرادی که پس ازپایان انتخابات به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم وتخریب منتخبان جامعه هستند مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان،روح الله دهقانی با تاکید بر اینکه فضای جامعه پس پایان انتخابات نیز به صورت دقیق رصد می‌شود خاطرنشان کرد: با افرادی درشهرستان به خصوص در فضای مجازی با زیر سوال بردن انتخابات به دنبال ایجاد تنش و التهاب میان مردم هستند برخورد قانونی وقاطع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه چند پرونده با موضوعات پس از انتخابات در دادسرا تشکیل شده است اضافه کرد: این دسته افراد در واقع با اصل نظام مشکل دارند و درجامعه به خصوص فضای مجازی به دنبال کم ارزش جلوه دادن حضور شهروندان پای صندوق آرا هستند که روز های آتی به دادسرا احضار خواهند شد.

وی عزم دادستانی برای مقابله با فساد وزمین خواری را جدی وجزم دانست وافزود: برخورد با سود جویان وزمین خوارانی که اراضی ملی را که در واقع متعلق به مردم است را با سند سازی وبه شکل کاملا غیر قانونی تصاحب کرده اند ادامه دار خواهد بود.

دهقانی انتشار اخبار خلاف واقع و بی پایه واساس در ارتباط با ویروس کرونا را اقدامی غیر اخلاقی دانست که سبب هراس مردم می شود و یادآور شد: به محض دریافت گزارش از نهاد های نظارتی دادستانی ضمن تشکیل پرونده برای این افراد، آنها را در اسرع زمان ممکن احضار خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در باره دستگیری یکی از مدیران دولتی به جرم فساد مالی نیز گفت: فرد مذکور درحال حاضر با قرار وثیقه آزاد است و قرار است در روزهای آینده رای  پرونده وی که در دادگستری درجریان است صادر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز