خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی یزد خبرداد:

نتایج آزمایش اولیه یک مورد ابتلا به کرونا در یزد تایید شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۶۶

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: آزمایش اولیه یک مورد ابتلا به کرونا (کووید 19) در یزد مثبت شد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدرضا دهقانی اظهار داشت: با ارسال آزمایش از کسانی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر به ویروس کرونا (کووید ۱۹) در یزد مثبت شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمایش باید ۳ بار تایید شود، ادامه داد: نتیجه آزمایش اولیه این فرد که هم اینک در بیمارستان بستری است مثبت اعلام شده و نتیجه ابتلا یا عدم ابتلای قطعی وی فردا رسما از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد عنوان کرد: اقدامات کنترلی، درمانی و مراقبت ‌های لازم از کلیه افرادی که با این فرد تماس نزدیک داشتند و همچنین پرسنل درمانی، اقدامات بهداشتی لازم از همان ابتدای بستری شدن این فرد انجام گرفته و هم اینک نیز اقدامات درمانی لازم در حال انجام است.

دهقانی از مردم خواست از حضور در نقاط پرازدحام خودداری کرده و نکات بهداشتی از جمله شستشوی مرتب دستها، ماسک زدن، گرفتن دستمال جلوی دهان هنگام عطسه یا سرفه و... رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده است، گفت: آموزش، مهم‌ترین راهکار مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز