خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان روانسر:

آگاهی بخشی و آرامش بخشی دو رسالت اصلی متولیان حوزه سلامت است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۵۵

فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه عملکرد مسئولان به گونه ای باشد که نگرانی مردم و جو روانی جامعه را کاهش دهد، گفت: آگاهی بخشی و آرامش بخشی به جامعه دو رسالت اصلی متولیان حوزه سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر در کارگروه شورای سلامت شهرستان روانسر افزود: افزایش آگاهی، آموزش و اطلاع‌رسانی درست در خصوص ویروس کرونا راهکاری موثر در ایجاد و حفظ آرامش جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت‌های آماری در اختیار جامعه قرار گیرد، تصریح کرد: حفظ آرامش در شرایط کنونی امری مهم و ضروری است و ایجاد هراس و واهمه جامعه را دچار بحران روانی می‌کند.

فرماندار روانسر ادامه داد: پیشگیری و کنترل ویروس کرونا نیازمند هماهنگی و همکاری همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی با شبکه بهداشت است.

مصطفی زاده افزود: تمام دستگاههای اجرایی دستورالعمل های بهداشتی و بخشنامه ها و الزماتی را که دانشگاه علوم پزشکی اعلام می کند باید در اجرای آن کوشا بوده و همت بیشتری کنند.

وی اظهار کرد: فعالان فضای مجازی از انتشار اخبار جعلی در این مورد خودداری و با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و مسوولان کمک‌ کنند تا از بار روانی این بیماری کاسته شود.

فرماندار روانسر اضافه کرد: دریافت اخبار موثق از منابع معتبر مهم است و شهروندان روانسری اخبار هشداری و آموزشی را فقط از منابع معتبر پیگیری کنند. .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر نیز گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشده اما اقدام‌های پیشگیرانه و آمادگی برای مقابله با آن صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز