خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

صدور انفصال از خدمت شهردار سابق شهرآباد/ توقیف و انتقال دستگاه لودر شهرداری شهرآباد از استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۵۳

دادستان بردسکن گفت: به جهت تخلفات عدیده توسط شهردار سابق شهرآباد، انفصال از خدمت وی صادر شده است و پرونده سیر مراحل قضایی را طی می کند.

احمد فرزانه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه یکی از اتهامات وی فروش وسیله شهرداری به شخصی از پیمانکاران شهرداری بوده است، اظهار کرد: پس از چند سال از فروش اموال شهرداری به غیر، با پیگیری های دادگستری و شهردار فعلی در شهرآباد، وسیله فروخته‌شده، در یکی از شهرستان‌های استان‌مرکزی شناسایی شد که با دستور و نیابت قضایی، دستگاه بیل بکهو لودر تمام اتومات شهرداری توقیف و سپس با انتقال به شهرستان تحویل شهرداری شهرآباد شد.

دادستان بردسکن، با تقدیر از پیگیری های شهردار فعلی شهرآباد در مورد روند رسیدگی پرونده شهردار سابق این شهر اظهار داشت: در مورد شهردار سابق شهرآباد گزارشات متعددی به دادستانی و دیگر دستگاه‌های نظارتی رسیده بود که با توجه به عدم پاسخگویی لازم توسط وی، دستگاه قضایی ورود پیدا کرد.

فرزانه با اشاره به اینکه با ورود بازرسی و دستگاه‌های ناظر تخلفات وی محرز بود، افزود: با تشکیل پرونده قضایی برای وی وثیقه میلیاردی صادر شد.

فرزانه با توصیه به دستگاه‌های اداری اظهار داشت: همه دست اندرکاران دولتی در شهرستان باید برابر قانون فعالیت کنند و این مهم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

دادستان بردسکن، با بیان اینکه با هیچکس  مماشاتی را نداریم ، افزود: با تخلف در هر سطحی برخورد داریم و نظارت لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز