خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه خبر داد:

تایید یک مورد مثبت "کرونا" در کرمانشاه/ بیمار پس از بهبودی ترخیص شده

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۱۵

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به مثبت بودن نتیجه یک فرد مشکوک به کرونا در استان، گفت: این بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در این خصوص گفت: همانگونه که‌ پیش بینی می شد و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران، امروز یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد.

شکیبا افزود: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است.

 شکیبا گفت: این فرد و خانواده او که اخیرا به قم مسافرت کرده‌اند، در برنامه اقدامات بهداشتی قرار گرفتند که خوشبختانه اعضای خانواده مشکلی در زمینه علایم ابتلا به ویروس نداشتند.

وی اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذاریم و انتظار داریم مردم هم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می شود، توجه نکنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انتظار ما از عموم مردم کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده و در عین حال آرامش و آگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز