خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم تشکیل ستاد اطلاع رسانی ویژه بحران کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۰۴

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از بروز شایعات مختلف ، تشکیل ستاد اطلاع رسانی ویژه بحرانن کرونا در استان الزامی است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید نیشاپوری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت : متاسفانه در هفته گذشته با گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد بروز شایعات متعدد در سطح فضای مجازی و انتشار برخی اخبار غیر واقع در برخی رسانه ها بودیم که باعث ایجاد جو روانی در جامعه شده است.

وی افزود: لازم است برای جلوگیری از بروز شایعات بخصوص در فضای مجازی و انتشار اخبار دقیق و کارشناسانه در رسانه های رسمی ، ستاد یا کمیته ویژه اطلاع رسانی بحران کرونا در استان تشکیل شود .

نیشاپوری با اشاره به جو روانی ایجاد شده ناشی از این بیماری و ترس فزاینده مردم تاکید کرد : انتشار اخبار نادرست و شایعات مختلف در این خصوص بر افزایش التهاب روانی وترس فزاینده در بین آحاد مختلف جامعه کمک می کند واین خود بدتر از بروز این بیماری است.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برای مدیریت و هدایت درست افکار عمومی همچنین جلوگیری از انتشار اخبار نادرست و ارائه آموزش صحیح واصولی به منظور پیشگیری از بروز بیماری، رسانه ها می توانند نقش اساسی وتعیین کننده ای داشته باشند لذا می طلبد به همین منظور هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی این ستاد در استان زیر نظر متولیان امر که ظاهرا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است اقدام شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز