خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز:

بیمار فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم/ اخبار کذب باعث تشویش مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۰۱

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: بیمار فوت شده کرونایی در این مرکز نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود فقیه دینوری در واکنش به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع در فضای مجازی و تشویش و نگرانی همشهریان، اظهار کرد: تا این لحظه حتی یک مورد مشکوک که آزمایش مثبت کرونا ویروس در فرد مثبت شده باشد، در این مرکز وجود ندارد.

 وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست و دقیق می‌توانند نقش مهمی در ایجاد فضایی عاری از تنش و تشویش اذهان داشته باشند، افزود: از تمامی رسانه‌ها و جراید درخواست داریم تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز برای تنویر افکار عمومی مورد را صرفا از طریق روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کنند.

وی متذکر شد: انتشار اخبار کذب و خلاف واقع می‌تواند دراین شرایط تشویش افکار عمومی را به دنبال داشته و این امور صرفا برای اهداف سودجویانه از طرف برخی افراد سود جو انجام می‌شود.

فقیه دینوری در پایان خاطرنشان کرد: همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات اصحاب رسانه بوده و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار رسانه ها و جراید قرار می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز