خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری سارق به عنف تحت پوشش مسافرکش/ انهدام 10 باند سارقان حرفه‌ای در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۷۸

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارق به عنفی که تحت پوشش مسافرکش نما، اقدام به 20 فقره سرقت از شهروندان کرده بود در شیراز ‌خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایت تعدادی از خانم‌ها مبنی بر اینکه هنگامی که به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم ناگهان سرنشین با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات، موبایل، وجه نقد و ... از ما می‌کرد که شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

حبیبی اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با سواری پراید دارای آرم تاکسی با پلاک‌های جعلی تحت پوشش مسافر کش، افراد عبوری را سوار و در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر، طلاجات و عابر بانک آنان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از گشت‌زنی های محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و دستگیر و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به عنف اقرار کرد، بیان داشت: این سارق مسافرکش نما تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در شیراز

در ادامه سردار "حبیبی" عنوان داشت: طی یک ماه گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند 10 باند سارقان حرفه‌ای منزل، احشام، خودرو و قطعات آن را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص 55 نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند، عنوان داشت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 191 فقره انواع سرقت منزل، خودرو و قطعات آن و به عنف اقرار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز