خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان یزد:

معاون اداره دولتی در یزد به هفت سال زندان محکوم شد/ تایید ارتشا و پولشویی مدیر متخلف

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۷۶

معاون یکی از نهادهای دولتی استان به علت اخذ رشوه علاوه بر هفت سال زندان تعزیری، ۵۰ ضربه شلاق، ۲ سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به پرداخت سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی و قیمت اموال اخذ شده محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، رئیس کل دادگستری یزد اظهار داشت: در چارچوب مبارزه قوه قضاییه با فساد و مفسد، حکم یکی از مدیران میانی به جرم ارتشا و پولشویی که دستگیر شده بود، در دادگاه تجدید نظر استان قطعی شد.

غلامعلی دهشیری ادامه داد: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، مراتب برای بررسی در دستورکار قرارگرفت و پس از مدت‌ها مراقبت متهم حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت شد.

وی با اشاره به ادعای متهم در دادگاه، مبنی بر دریافت هدیه در قبال کار انجام شده تصریح کرد: عنوان اتهامی با تغییر نام رشوه به هدیه تغییر نمی‌کند و افراد نمی‌توانند به صِرف این ادعا که هدیه دریافت کرده‌اند از مسئولیت خود شانه خالی کنند.

دهشیری تاکید کرد: نظام، عرصه خدمت به مردم است و اگر کسی بخواهد با هر دلیل و توجیهی از موقعیت خود سوء استفاده کند، دچار خسران شده و دیر و یا زود مورد مؤاخذه و در چنگال عدالت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز