خبرگزاری کار ایران

از سوی دادستانی صورت گرفت؛

گرانفروشی و تقلب دو داروخانه در یزد را به تعطیلی کشاند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۶۹

در شرایطی که مردم در اضطراب بیماری و ویروس کرونا به دنبال تهیه ماسک و محلول ضدعفونی هستند، دو داروخانه در یزد اقدام به افزودن آب به محلول ضدعفونی و فروش آن به چندبرابر قیمت کردند که از سوی دادستانی پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد در این باره با اشاره به پلمپ داروخانه های متخلف اظهار داشت: پرونده هر دو داروخانه جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

غلامرضا سالاری از برخورد قاطع دستگاه قضایی با سودجویان و محتکران خبرداد و گفت: اجازه نمی دهیم عده‌ای سودجو با سوء استفاده از نگرانی مردم و ایجاد بازار سیاه و احتکار ملزومات مورد نیاز، مردم استان را با مشکل مواجه کنند.

وی از افزایش نظارت و بازرسی بر بازار به ویژه داروخانه ها خبر داد و عنوان کرد: تیم های بازرسی به صورت شبانه روزی با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار کالا برخورد و دستگاه‌های مربوط برای مقابله با کرونا به اطلاع‌ رسانی عمومی، افزایش دانش شهروندن و ارائه آموزش‌های لازم اقدام کنند.

سالاری در توضیح اقدام این دو داروخانه متخلف افزود: شیشه های الکل را با افزودن آب در شیشه های کوچکتر و با چند برابر قیمت به عنوان محلول ضدعفونی کننده عرضه می کردند که خوشبختانه با بازرسی به موقع و روشن شدن تخلف آنها، پلمپ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز