خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از کرونا انجام شد ؛

کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی هرمزگان با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۱۶

استاندار هرمزگان با ابلاغ دستوری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، بر لزوم به کارگیری تمامی امکانات جهت کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی با بیان اینکه علاقه مردم به سفر به هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و جاذبه‌های گردشگری، زیاد است، تاکید کرد: سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله ادارات کل راه آهن، فرودگاه ها، حمل و نقل جاده‌ای، بنادر و دریانوردی و پلیس راه با دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری لازم را در راستای اجرای مناسب این وظیفه مهم داشته باشند.

وی با تاکید بر حفظ و تامین سلامت مردم استان و مسافران،اضافه کرد: البته مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز می کنند و آمار اعلامی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، بیانگر کاهش ۴۰ درصدی مسافر در بندر پل و کاهش ۱۵ درصدی در بندر شهید حقانی است که نشان دهنده رعایت نکات ایمنی توسط مردم است.

استاندار هرمزگان از مردم شریف و هموطنان درخواست کرد که به طور جدی از انجام مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و نکات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از بیماری کرونا را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز